Dagens mirakel i inboxen

Inga spamfilter i världen kan hålla stånd mot den här attacken.

hej! Mitt namn ar jag Anna . I Och jag ar 30 ar gammal. Min van fran Stockholm Skriv du ser vill fortrogenhet och skickade mig din e-post. vi kan bli vanner? Jag ar en enda flicka I gentleman for ett forhallande, och jag hoppas med du mots. min langd ar 168 centimeter , min vikt ar 55 kilogram.

min personligt e-post: annamirakel@hotmail.com . Jag vantar pa ditt brev och jag kommer skicka min bilder!

losning for du! Bra?

 Jag svarar:
Anna: Mitt namn ar  jag Victoria. Varfor du skicka e-post pa mig? Jag vara liten fet kvinna redan i forhallande med gentleman. Allt annat dalig losning for jag.

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens mirakel i inboxen

  1. Jan L skriver:

    Konstigt, hon har skrivit till mig också… 😉

  2. cruella skriver:

    Hahahaaa!

  3. Evis skriver:

    Bra svar.

  4. frktjatlund skriver:

    @Jan L: Förvånar mig inte. På min andra adress hade olika Annor skickat ett dussintal mejl.

    @cruella: Ja, spam kan vara riktigt underhållande.

    @Evis: Man undrar hur de människor är funtade som nappar på mirakelryskorna.

Kommentera

