Ledsen, Cruella

Jag sitter fast och kommer ingen vart. Efter att ha tagit mig igenom 33 % av boken Agaat har jag bestämt mig för att göra en paus. Det händer inte särskilt mycket och läsningen får mig att känna mig lika instängd som Milla själv i sin förlamade kropp. Och jag kan bara läsa ett par sidor i taget eftersom jag somnar i soffan.

Boken må ha hur många goda sidor som helst, men just nu finns det andra bokinköp som köat upp sig i bokhyllan. Först ut blir nog Johannes Anyuru och En storm kom från paradiset.

Som ska vara fantastisk och så bra att det svindlar. Då är det bäst att inta ryggläge. Om utifall yrsel skulle uppstå.

Uppdaterat: Jag kan absolut rekommendera boken. Verkligen läsvärd och gripande. Och lättläst plus lärorik.

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ledsen, Cruella

  1. Cici skriver:

    Tack för tipset, ska lägga det på minnet!

  2. frktjatlund skriver:

    Gör det. Jag lånade ut mitt exemplar till dottern.

Kommentera

