Sjunker

I wordpress kan man få ut statistik både på längden och tvären. Som hur många som hittat bloggen och hur de gjorde det. Via sökord eller andra bloggare. Vilka länkar, som läsarna klickat på och vilka inlägg de läst.

Dessutom finns en topplista över de som skriver kommentarer. Där ligger jag själv i topp eftersom jag  försöker att ge respons till dem som besvärar sig med att anstränga sig för att hålla mig på gott humör genom att skriva en rad.

Så här ser statistiken ut för tillfället. Och det känns lite jobbigt. Annaa Mattson ligger fortfarande i topp, men det är inte det som är det jobbiga. Utan att hon krymper vartefter dagarna går eftersom det inte blir några fler recent från det hållet.

Hur som helst; jag planerar att gå på hennes begravning den 17:de.

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Sjunker

  1. Man kan ju undra varför jag är så dålig på att kommentera. Inte är jag så bra på att uppdatera min egen blogg heller. Kanske är orden slut. Då dyker en undran till upp, var slösade jag i så fall bort orden?
    Hedrande för henne att du dyker upp på begravningen…

  2. Evis skriver:

    Jag har ju inte sån statistik, men jag ha ren liknande känsla; för när jag sätter igång Google Chrome visas de sex sidor som jag oftast besöker som en slags snabbval och jag fasar för dagen när inte längre Annaas blogg finns med där.

  3. Ullah skriver:

    Ja, gå på begravningen! Ni som kan får representera oss andra också.

  4. Småländskan skriver:

    Fint av dig att gå på hennes begravning.

  5. cruella skriver:

    Jag hoppas också gå.

  6. Malou skriver:

    Du/ni får representera väldigt många som inte kan gå! Jag skulle så gärna ha varit där.

  7. Cici skriver:

    Även om hon så småningom hamnar längst ner på listan så finns hon i alla fall kvar hos dig genom sina kommentarer. Dessutom är det väl kvalité som gäller inte kvantitet,och där hamnar väl hennes inlägg på topp för att stanna.

  8. frktjatlund skriver:

    Mjölgumpa: Inte har orden tagit slut. Och inte tiden heller. Man kan använda tillgångar på olika sätt utan att de nödvändigtvis är ett slöseri.
    Evis: Det är samma för mig när jag startar en ny flik i Internet explorer.
    Ullah: Tack för förtroendet.
    Småländskan: Tack.
    Malou: Ja, skaran trogna läsare är kringspridd. Ända till Norge.
    Cici: Du har så rätt. Kvalitet smäller högre.

Kommentera

