Ny hårdvara

– Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera min lilla begäran, sa jag till datateknikerna.
– Kör hårt! Vi har hört det mesta redan.
– Jo, skulle jag kunna få en fräsch mus? Den jag har är så äcklig.
– Är det ett nytt pekdon du är ute efter? Då kan du välja bland de här, sa Louise och drog ut en låda.

Jag valde en vit.

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ny hårdvara

  1. Gubben skriver:

    OJ då! Bäst att önska en GOD JUL och sedan smita iväg innan rodnaden avslöjar gubben 😀

  2. frktjatlund skriver:

    Jag hoppas att du har haft detsamma!

Kommentera

