Sticka ut

På lunchen såg jag en killen med öljetter i öronen. De hade säkert en diameter på 3 cm. Öljetterna, alltså. Och han hade två små horn i pannan.

Nu funderar jag på om det är dags för mig att bli en människa med attityd. Inte vara så grå och mesig. Men eftersom jag inte tycker om att bli stucken, så får det bli någon annan typ av deformering.

Halsringar eller läppskivor, kanske?

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sticka ut

  1. Lisbeth skriver:

    Vad tror du om att göra det enkelt för dig. En häftig och då menar jag häftig hårfärg drar till sig blickar. Ett råd! Börja med toning i fall du inte klarar av allas blickar. Kallas mjukstart sen kan du satsa på läppskivor

  2. frktjatlund skriver:

    Lila och turkosa slingor? Förr färgade jag håret rött, men nu har jag blivit så grå att det blir sån kontrast när håret växer.

  3. Fia skriver:

    Oooo, jag tycker det är så läbbigt när man ser uttänjda örsnibbar! Jag ryser verkligen i hela kroppen!

  4. Ruta Ett skriver:

    Titta på min bild på bloggen – det kanske kan ge lite inspiration?

  5. frktjatlund skriver:

    Fia: Jag tycker också att det ser läskigt ut. Speciellt sen jag såg en bild på en söndertrasad örsnibb, som varit utsatt för uttänjning.

    #1: Jo, jag har sett din vågade och snygga frisyr. Men jag har nog en lite gråare personlighet och skulle antagligen känna mig lite utklädd.

  6. cruella skriver:

    Jag är inte sjåpig men öronöljetterna får mig faktiskt att titta bort. Fy tusan vad oaptitligt det ser ut.

Kommentera

