Vi orkade

image

Är det Maria Montazami som inrett Malmens bar, månne? Många tofsar är det …

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vi orkade

  1. Annaa Mattsson skriver:

    Strongt att ni orkade. Funderar ibland på om vi skulle klara att orka tillsammans en stund. T ex bland Malmens tofsar. Vi kan väl fundera på det?

  2. Rutan skriver:

    Jag ska ta mig en Sthlmsrunda i vår har jag tänkt. Får jag vara med?

  3. Annaa Mattsson skriver:

    Rutan: absolut, det här blir trevligt!

  4. frktjatlund skriver:

    Ja, vi får hitta på något. Och det finns ännu fler tofsar inne på själva baren.

  5. cruella skriver:

    Jag som vet i stort sett allting kan berätta att Maria Montazamis syster med dotter bodde på Malmen när roadtrippade på initiativ av TV3, därav tofsarna.

  6. frktjatlund skriver:

    Där ser man!

Kommentera

