Ansiktsburk – typ

Om ni inte redan har sett det.

Om frktjatlund

Ordet sallad kommer av det latinska salare, som betydet beströ med salt ...
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ansiktsburk – typ

  1. Johnny skriver:

    Jag hade inte sett det. Haha!!!!! Skitroligt.

  2. Cici skriver:

    Jag har sett den i dag på en annan blogg. Skrattade så jag grät. Tragiskt nog.

  3. cruella skriver:

    Jag skrattade så jag fick hicka. Ja, vad ska man göra.

  4. frktjatlund skriver:

    Ja, jag skrattade också när Ettan visade klippet. Så pass att småbarnen blev orolig för att jag skulle skratta livet ur mig. Det är nog kontrasten mellan det tragiska och komiska som gör det så roligt. Och det tar lite udden av att man gruvar sig för hur det hela ska sluta.

Kommentera

