Com hem (fd UPC) kommer inte att vinna någon utmärkelse för sin Kundtjänst. Vad sägs om mer än en timmes väntetid på telefon. Bredbandet har krånglat över en vecka. Igår kväll sa det poff igen och så var nätet väck. Intressant nog dör bredbandet alltid strax efter att Kundtjänst dragit ner rullgardinen.
På hemsidan finns denna info:
2006-11-24 11:05 – Stockholm Centrala – Underhållsarbete Södermalm
Med start v.46 utför vi kompletterande underhållsarbete. Detta kommer att ske under dagtid och kan orsaka driftavbrott på samtliga tjänster.
Beräknad sluttid: 2006-11-27 17:00
Fel, fel, fel! Störningarna började redan den 20/11 och sluttiden har ännu inte infunnit sig. Varför har man en hemsida, om den inte innehåller aktuell information?
Problemet är att jag har jour kvällar och nätter och tanken är att jag ska kunna koppla upp mig till jobbet via nätet om det är något akut som måste åtgärdas. Jag har ingen lust att jobba via mobilen när arbetsgivaren betalar för ett bredband.